[Ubuntu-cat] Hiperventilació

Roger Angela rogerangela a ub.edu
dic ago 10 13:16:31 UTC 2016

El dia 10 d’agost de 2016, 15:06, Aniol Martí <amarti a ubuntu.cat> ha escrit:

> Com diu en Joan és un bug de la 16.04.
> De fet, no ets l'únic que s'ha queixat d'això. Pels resultats del que t'he
> dit no sembla que la temperatura sigui alta, així que no tenen motiu per
> accelerar-se.
>
> Si com dius és la gràfica es podria tractar del driver. Mira que a Drivers
> tinguis seleccionat el propietari de Nvidia. Ahir vaig enviar un email
> referent a aquest tema.
>
> https://lists.ubuntu.com/archives/ubuntu-cat/2016-August/000104.html
>
> Aniol
>
> Enviat des del mòbil!

Perfecte, oli en un llum!

Tenia actiu el Nouveau perquè havia tingut problemes temps enrera amb el
propietari i no m'hi havia entretingut prou. Ara he activat el propietari i
el ventilador ha tornat a les revolucions normals. S'ha acabat la fressa!

Gràcies a tots!