ubuntu-bg zdraveite

Boyan Djumakov bdjumakov at gmail.com
Sat Jan 12 20:20:34 GMT 2008

Здрасти Негославе!

Това което ми казваш че ти съобщава инсталатора не ми се е появявало
до сега. Ще погледна какво може да е и ако ми изпадне информация ще ти
пиша, но до колокото разбрах може да имаш проблем с достъпа до
интернет специално от програмата за инсталиране на приложения. Пробвай
дали ще стане само да си обновиш списъка с приложенията. Другото което
може да ти помогне, е Synaptic Package Manager-а. От административното
меню. То е просто по-културен интерфейс към apt-get.

Ще ми е интересно да споделиш как се ориентираш в тази операционна
система и дори конкретно в тази дистрибуция, имайки се на предвид
особеностите с визуалната комуникация при теб. Наистина ще ми е
интересно, а надявам се и на другите линукс потребители, които четат
теси писма.

До скоро,
Боян.