ubuntu-bg zdraveite

Negoslav Sabev n_4 at mail.bg
Sat Jan 12 14:54:27 GMT 2008

Здравейте,

Търсех в гугъл и попаднах на този списък. От скоро се интересувам от linux и
се надявам да науча повече за ubuntu тук. Все още ми е доста трудно да
свикна с тази операционна система и затова, може би моите въпроси ще са
доста елементарни за вас. Допълнително ме затруднява липсата на зрение, но
все пак съм благодарен, че съществуват и скрийнрийдъри в линукс.
Ето моят първи въпрос. Опитах се да инсталирам Emacs използвайки
инструмента за добавяне и премахване на програми. Опитът ми обаче се оказа
неуспешен. Когато поставих отметка пред името на програмата, системата ми
каза, че списъкът с програми  не бил достъпен и да кликна на презареждане,
но когато го направя и ми е поискана администраторска парола, въвеждам
паролата на моя потребител. Обаче нищо не се случва след това. Друга парола
ли трябва да въведа или нещо друго трябва да направя? Моля обяснявайте
елементарно, защото съм с почти нулеви познания за линукс.
Благодаря предварително,
Негослав