[Ubuntu-be] Taalgebruik

adrien adrien.verlee at edpnet.be
Thu Jan 11 16:26:34 GMT 2007

Op donderdag 11-01-2007 om 14:30 uur [tijdzone +0100], schreef Bart
Broeckx:
> Het lijkt me trouwens interessant dat iedereen de COC eens doorleest:
> http://www.ubuntu-nl.org/ubuntu-nl/gedragscode/

Dat heb jij zeker gedaan: http://www.leerquoten.nl/

Nu ernstig. Goed quoten heeft zeker zijn voordeel, en zijn belang al
bewezen. Wat mij meer stoort is dat een gesprek hierover veelal stekelig
wordt.
Is het dan zo moeilijk om correct te zijn? Of is het kwestie van
luiheid?

Vrees dat het dit laatste is. Dikwijls wordt dan, afsluitend, gesteld:
het is allemaal niet zo belangrijk...

Wel, dat is dan een drogreden. Als het niet belangrijk is, waarom het
dan niet meteen goed doen?
--
adrien