[Ubuntu-be] Taalgebruik

Bart Broeckx bartek at ubuntu-nl.org
Thu Jan 11 13:30:46 GMT 2007

Een groot voordeel van 't nederlandstalig forum is dat uitspraken die
aanstootgevend kunnen opgevat worden door een moderator er snel uitgehaald
kunnen worden. Op een mailinglist kan iedereen zijn ei kwijt zonder dat er
iemand iets aan kan doen tenzij de persoon in kwestie van de mailinglist te
halen.

Het lijkt me trouwens interessant dat iedereen de COC eens doorleest:
http://www.ubuntu-nl.org/ubuntu-nl/gedragscode/

Dit is trouwens mijn laatste reactie op deze flameware. Ik hou me aan de
laatste paragraaf van de COC. ;-)

Op 11-01-07 heeft Jan Claeys <ubuntu at janc.be> het volgende geschreven:

> Op donderdag 11-01-2007 om 12:58 uur [tijdzone +0100], schreef Kevin
> Elaerts:
>
> En wat levert dingen laten verdwijnen op, behalve wat valse schone
> schijn?

> Als je uitspraak als grap bedoeld was had je er beter meteen een smiley
> bij gezet, want dat was absoluut niet duidelijk nu...
>

> --
> Jan Claeys

Bart Broeckx
Willekensmolenstraat 83/7