[Ubuntu-be] Taalgebruik

Jan Claeys ubuntu at janc.be
Thu Jan 11 23:24:51 GMT 2007

Op donderdag 11-01-2007 om 14:30 uur [tijdzone +0100], schreef Bart
Broeckx:
> Een groot voordeel van 't nederlandstalig forum is dat uitspraken die
> aanstootgevend kunnen opgevat worden door een moderator er snel
> uitgehaald kunnen worden. Op een mailinglist kan iedereen zijn ei
> kwijt zonder dat er iemand iets aan kan doen tenzij de persoon in
> kwestie van de mailinglist te halen.

Iemand van de mailing list halen is mijn werk, en aangezien ik een hekel
heb aan censuur (iets waar sommige forum moderators blijkbaar op
"kicken"?), zal dat enkel gebeuren wegens verregaand verstoren van de
openbare orde (vb. een auto-reply instellen op je mail-account of
verkeerd citeren ;) ).

Laat ons het een "cultuurverschil" noemen...  :-P

--
Jan Claeys