[ubuntu-tr] ubuntu 7.10 da kpowersave türü bir ?ey

Talat UYARER talat at uyarer.com
30 Kas 2007 Cum 09:19:39 GMT

Simdi superkaramba genel kucuk uygulamların calıstırıldgı bi yapı. Bunu
gnome da gdesklets ile yapabilirsiniz. Ama bu islme superkaramda da
dahil olmak uzere belli bi ram yer. Onun yerine daha az ram yedigini
dusundugum sey panele sag tıklayın (herhangi birine) cıkan menuden
Panele Ekle yi secin ve Acılan pencereden sistem donanım kısmında İşemci
Frekansı Seviyesi İzleyicisi simgesinin koymak istediginiz yere tutup
bırakın.

Kolay Gelsin.