[ubuntu-tr] BASIN BILDIRISI rezaleti

Ozgur Karatas okaratas at ogr.iu.edu.tr
30 Kas 2006 Per 09:02:32 GMT

Fatih hocam,
aslinda sorun ne kurtce linux kullanmalari ne de baska bir durum..
isterlerse bilgisayari monitorsuz kullansinlar.. isterlerse windows
kullansinlar.. Asil sorun su ki; kalkip belediye baskani "biz yeni bir
yazilim hazirladik ilk kurtce isletim sistemidir, adi da ubuntu'dur"
demesidir. Bu cok yanlis bir hareket.. Elbette ki koylu milletin
efendisidir ve cogu koyluk kurtce biliyor olabilir. Bu memlekete hizmet
vermis herkese saygim sonsuz benim tek ama tek derdim bir belediye
baskaninin pasta kesme toreni ile ubuntu tanitimini yanlis yapmasi.. cunku
bu yanlis basina su sekilde yansiyor;

http://www.radikal.com.tr/haber.php?haberno=205902

bakin ubuntuya sorusturma actik diyor. Siz simdi gidin istanbulda ankarada
kamu kuruluslarina ubuntuyu tanitin tanitabilirseniz.. adina leke gelmesi
demek artik herkese ubuntu dediginizde aa o kurtce bizim devlet sorun acar
seklinde geri donecektir. benim amacim ubuntu'nun ne olduguna dair
insanlari gercek bilgi sahibi kilmak..

Ubuntu gelistiricileri ve finansmanlari ile bu konuyu konusuyor,
tartisiyoruz. Ubuntu sonuna kadar bana destek olacagini belirtti. Hatta
asil patron Mark ise destek maili atti ve bu maili gelistirici listelerine
de yolladi.

--
Ozgur

.