[ubuntu-tr] BASIN BILDIRISI rezaleti

Bekir SONAT bekirsonat at gmail.com
30 Kas 2006 Per 16:18:19 GMT

Ozgur Karatas wrote:
x-x-x-
> Ubuntu gelistiricileri ve finansmanlari ile bu konuyu konusuyor,
> tartisiyoruz. Ubuntu sonuna kadar bana destek olacagini belirtti. Hatta
> asil patron Mark ise destek maili atti ve bu maili gelistirici listelerine
> de yolladi.
>

> --
> Ozgur

O listelere üye değilim. Arşivlerine ulaşabilmem için adresini verir misin ?
Ne'ye - Nasıl bir destekmiş merak ettim.

Bekir SONAT, mailto:corlinux at gmail.com
Türkçe harfleri sorunsuz görüntüleyebilmek için UTF-8 kodlama ayarını yapabilir
veya Ulusal Dağıtımımız olan Pardus-Linux'u ~15 dakikada kurabilirsiniz
İndirmek için-> ftp://ftp.uludag.org.tr/pub/pardus/kurulan/1.0/pardus-1.0.iso