[Fwd: Re: Contributions dans ubuntu-arabic]

Abdelmonam Kouka abdelmonam.kouka at ubuntume.com
Mar 22 Juil 12:46:10 UTC 2008

Salam,

Juste pour vous donner une idée sur la fondation de la comminauté
d'organisation d'ubuntuME:
http://www.ubuntume.com/en:majlis

2008/7/22, Rafik Ouerchefani <rafik.ouerchefani at gmail.com>:

> Zied, ok .... mais là tu enlèves المجلس التنفيذي
> ِc'est pas correct no ?

عبد المنعم كوكة
Abdelmonam Kouka
Software Engineer
GNU/Linux user #450141
GPG Fingerprint: EC21 1E4E 5B0C E4E7 0D64  3305 0D62 75C9 2C15 16E0
"Some people see things as they are and say why.
I dream things that never were and say why not?"
                           [George Bernard Shaw]
http://www.ubuntume.com/
http://arabeyes.org/
http://www.ubuntu-tn.org/