Re: I övervakningens tider

Gunnar Johansson 0141239410 at comhem.se
Tis Juni 18 19:46:14 UTC 2013

Jakten på påstådda antisemiter äe i verkligheten sionisters försök att infiltrera UBNTUrörelsen vaksamhet krävs åt båda hållen men sionisterna har så enormt mycket större resurser. Jag vet att förintelsen existerade och det finns tyvärr bara ungefärliga siffror på hur offren fördelades efter etniska kriterier. räknar man in antalet döda bland civilbefolkningar för rena förintelse kampanjer kommer förmodligen antalet offer att få en annan bild än den gängse utbasunerade. Vem är jag: en aktiv antirasist och aprtheidjägare sedan mitten på -80 talet Jag heter Gunnar johansson och är medlem av UBUNTU gemenskapen.