SV: SV: SV: Ang.: Jag avsäger mitt uppdrag som Team Contact!

Håkan S hakan_thn at yahoo.se
Tors Sep 15 15:08:14 UTC 2011

Pontus.
Du erbjöd dig att bli serveradmin.
På detta svarade Nafallo, som ägare av servern: "du är TL, så jag tycker det är väldigt opassande".

Hur du kan få detta uttalande till  att det kan uppstå intressekonflikter om en och samma person är både TL och TC förstår jag inte.

Lösningen med att jag går in som TC är ju för att du ska kunna avgå snabbt och smidigt. Det är ju detta du vill.

/ Håkan