Re: Möte 4. Punkter tillagda på agendan

Martin G. H. Gustavsson mghg00 at gmail.com
Mon Jan 3 18:14:18 UTC 2011

Hej!

Jag anser att diskussionen om brevet LoCo Council samt LoCo:ts organisation
skall bordläggas till möte nr. 5, dels är det en allt för viktig sak att ta
upp på en trettondagsafton då man kan förvänta sig lågt mötesdeltagande och
dels har dagordningspunkten inte tillkännagivits tillräckligt lång tid i
förväg.

MGHG