Re: Möte 4. Punkter tillagda på agendan

Christoffer Holmstedt christoffer.holmstedt at gmail.com
Mon Jan 3 15:40:17 UTC 2011

Då den ligger som diskussionspunkt så anser jag att den bör komma
efter de två andra som kräver beslut. (Punkt 4 och 5). Det som ligger
för beslut är väldigt tydligt enligt mig så alla bör hinna tänka
igenom sin egen åsikt/ställning angående dessa punkter så vi kan fatta
beslut inom 10 minuter på dessa.

Precis som Peetra skrev i forumet så kan alla förbereda det man vill
säga(skriva) i notepad eller motsvarande i förväg så att vi inte
behöver vänta så länge på allas åsikter. Vilket skulle snabba upp våra
möten avsevärt.

Med vänliga hälsningar
--
Christoffer Holmstedt