Tips till program i ubuntu

Christoffer Holmstedt christoffer.holmstedt at gmail.com
Tors Aug 4 06:18:27 UTC 2011

Hej Kenneth
Själv har jag insett att det är onödigt att installera allt för mycket
från start, under de första veckorna av användande så upptäcker man
själv vad man saknar och behöver och då brukar det oftast gå väldigt
snabbt att installera just det man behöver. Råkar du på något
specifikt problem/behov så är det bara att skriva igen så är vi flera
som kan rekommendera olika program som var och en av oss har använt.

Som svar på din fråga:
Nej, Ubuntu är för mig komplett vid start.

Med vänlig hälsning
--
Christoffer Holmstedt