Bokföringsprogram till Linux

Stian Rødven Eide stian at julipan.org
Sön Mars 2 17:44:21 GMT 2008

Tack för uppklårandet Bill. Jag förstår nu att du menade ditt mejl i god
avsikt, men utan att se kontexten för ditt svar trodde jag det var ett
försök på att spamma listan.

För övrigen ser det ut till att Peter redan har kommit med flera fria
alternativ. SQL-Ledger värkar tex vara bra och har god stöd för svenska.

/Stian

su den 02.03.2008 klokka 18:25 (+0100) skreiv Linux Houston: