Re: Meningslöst

Ein Andersson einand at gmail.com
Fre Juni 13 22:52:25 BST 2008

Jag förstår inte riktigt innehållet i ditt e-mail.

Själv tyckte det det tipset som skickades ut var kanon, Det var något
jag lärde mig av.
Jag skulle gladligen uppskatta flera sådana typer av brev, tycker det
är skönt att folk skickar ut tips och tricks och inte bara beklagar
sig över att ditten och datten inte fungerar.

--
Ein Andersson