Meningslöst

Sören Örtman soren.ortman at gmail.com
Fre Juni 13 22:13:33 BST 2008

En massa meningslösa mail droppar ner i postlådan, som om man inte har nog
med såna.... Tänk över vad ni vill INNAN ni skriver.
Det senaste::
inte viste ja att det var så lätt att kolla batteriet i en laptop ilinuxär
bara acpi i terminalen
Jaha? Och?
Jag är säker på att många blir lika glada över ett sådant mail som jag blev.

Jag är ganska ny på Linux och vill ha  INTRESSANTA saker att läsa, inte en
massa skit eller mail till "klubben för inbördes beundran". Har ni inget att
säga, jag är en av dem, så håll tyst. *S*

Sortman.