Hur går det med webbradioprojektet?

Magnus Suther magnus.suther at gmail.com
Fre Juli 11 14:56:41 BST 2008

On Fri, 2008-07-11 at 15:17 +0200, Fredrik Gustafsson wrote:

> Är det inte bättre att lägga ansträngningarna till att få igång
> linuxportalens pod-sändningar igen? De har reda varit igång och är
> startade.
>
> Är ubuntu användare i Sverige verkligen tillräckligt många för en egen
> webbradio? Varför utesluta användare av andra distributioner?
> --
> Med vänliga hälsningar
> Fredrik Gustafsson

Ärligt talat visste jag inte att linuxportalen hade pod-sändningar. Jo,
säkert är det bättre att linuxportalen sänder, så når man fler
människor, inte bara *buntu-folk.

Men, det är väl ett svenskt projekt, som talar svenska? Jag tror att en
internationell kanal för *buntu ändå kan vara bra.

//magnus