Firefox har blivit nollställt

Conny uncurbed at swipnet.se
Tis Dec 2 22:47:22 GMT 2008

Hej, jag har ett litet problem med att Firefox 3.04 har blivit helt
nollställt efter att jag kört: sudo firefox
Enda anledningen jag gjorde det var att testa om det var något
rättighets problem med en plugin.

När jag nu startar firefox som vanlig användare finns varken bokmärken
eller tidigare besökta sidor kvar.
Startsidan visas inte heller fast den är inställd på att visa den vid
uppstart.

Tittar jag i mappen /home/conny/.mozilla/firefox/anxziy1.default/
så finns alla filer där som användes av vanliga användaren tidigare.
Jag har installerat om Firefox men det hjälpte inte alls.

Vad kan jag göra? Jag gjorde inga ändringar i nån inställning då jag
körde sudo firefox.

Conny