Desperat i behov av hjälp!! Ubuntu Upplösning.

jimmy the saint jimmy-saint at saintly.com
Ons Juni 20 03:00:31 BST 2007

Hej! gott folk

Nu har jag för första gången provat Ubuntu pga att jag är så jäkla less
på Ms...Och allt är frid och fröjd älskar dess utseende och dess
snabbhet!!.MEN så klart har jag ett stort problem som verkar vara ett
mycket välkänt sådant
Jag sitter på en laptop med intel 915 extreme grafics kort och kan som
sagt INTE ändra upplösningen...Har tittat igenom ALLA tänkbara lösningar
allt i från det där 915Resolution som är installerat. Och ändringar i min
config utifrån vad jag läst runt om på olika forum med mera...men inget
fungerar....Det känns verkligen jobbigt att det inte löser sig för jag
vill verkligen INTE gå tillbaka till Ms igen....Men har ALDRIG haft linux
platform tidigare och är en riktig rookie ...vad jag efterlyser är någon
som kan hjälpa mig att få ordning på det här problemet  om hjälp finns
att få i Umeå regionen där jag bor kan jag till och med tänka betala en
slant för att få någon har kundskap och möjlighet att hjälpa mig...jag
vet att det låter desperat men det är tyvärr vad jag är i dagsläget. Så
jag vädjar till alla som får detta mail att höra av sig ..och helst bara
folk som VET hur man fixar det och tänk på att mina kundskaper är NOLL på
allt vad det heter men vill gärna lära mig .....Synd bara att det inte
finns en version som fixar detta problem så vi användare men liten
kundskap ska kunna ta del av det jag redan (tycker trots det stora
grafikproblem jag har) är ett underbart OS.. Så åter igen hoppas jag på
hjälp !!!

Tusen tack på förhand Mvh Jimmy Umeå.

--
Get a Free E-mail Account at Mail.com!