Föreningens stadgar

Henrik Samuelsson h.samuelsson at bredband.net
Ons Jan 24 14:39:09 GMT 2007

Jo, jag vill nog hålla med att det bler intressant.

De ändringar som du har genomfört efter utgåva 25 på wikin http://ubuntu-se.org/Wiki/Stadgar?action=info där du Johan L. och Retardedpope ändrat och nu är uppe i version 35. Vad skall dessa ändringar benämnas då ???

Sen så vet jag att du faktiskt ändrade i stadgarne den 6/1-07 pga att det fanns ett beslut från den 12/12-06 att göra detta.

Ska vi ignorera den versionshistorik som finns på wikin ???

MVH
Henrik Samuelsson (swe_henke)