Ersättare

Henrik Samuelsson h.samuelsson at bredband.net
Ons Jan 24 09:26:39 GMT 2007

De stadgar som gäller 'borde' vara från datumet '2006-11-27 18:14:45' eller som utgåva 25. Se länk http://ubuntu-se.org/Wiki/Stadgar?action=info

Dessa stadgar antogs på mötet den 27/11-06. Se protokoll http://ubuntu-se.org/Wiki/M%C3%B6tesprotokoll/2006-11-27

Sen så har vi mötet den 12/12-06 där stadgarna och dess innehåll diskuterades och punkt 1 berör redigeringen som gjordes den 6/1-07 av sebastean. Jag påpekade då att stadgarna inte stämnde med det som beslutades den 12/12-06.
Se protokoll http://ubuntu-se.org/Wiki/M%C3%B6tesprotokoll/2006-12-12

Punkt 5 i mötesprotokoll ger sebastean mandat att genomföra vissa redaktionella justeringar i stadgarna. om detta gjorts vet jag inte. Det kan man lätt lasa sig igenom via versionerna på wikin.
Ref:protokoll http://ubuntu-se.org/Wiki/M%C3%B6tesprotokoll/2006-12-12

Jag vill påpeka att ändringen gjord den 6/1-07 är laglig och fullt sanktionerad av medlemsmötet!

MVH
Henrik Samuelsson (swe_henke)