Göra ett informerat val.

Petri Loukasmäki petri_da_vinci at hotmail.com
Sat Jan 20 17:40:19 GMT 2007

Hur tusan ska jag kunna göra ett informerat val om jag inte kan ta del av
båda sidor?

Tråden som det hänvisas till i utskicket "Marwals kritik mot ledningen med
bemötande" FINNS INTE i forumet. Inga andra trådar som handlar om det här
sandlådekriget, för den delen heller.

/mvh Petri

Du är välkommen på Medlemsmöte söndag 28 januari kl 18.00 i IRC-kanalen
#ubuntusverige-mote.

På dagordningen har vi förtroendeomröstning av ordförande för LoCo:t, samt
forumadministratören.
För övriga punkter, se den bifogade dagordningen.

Läsning innan mötet:

LoCo:t:s stadgar (LoCo = officiell lokal Ubuntugemenskap)

Marwals kritik mot ledningen med bemötande
« skrivet: 15 Januari, 2007, 00:07 »

Personlig presentation
Johan Lundmark  ordförande samt kontaktperson gentemot internationella
Ubuntu.
Michael Hamberg forumadministratör

Alla välkomna!

hälsn