Re: Mitt inlägg raderades inatt av Johan L

No1Viking no1viking at gmail.com
Tors Jan 18 06:15:16 GMT 2007

Hej

Det finns inget som säger vilken politisk åskådning som sebastean har och
vad han röstade på i valet. Min uppfattning är att han gör som vill alla
borde göra, kollar runt för att sedan bestämma sig. Jag vill tolka HELA
inlägget att han kollar för att bilda sig en egen uppfattning, det är väl
bra och tillåtet?

Micke