Mitt inlägg raderades inatt av Johan L

marwal at screentan.org marwal at screentan.org
Tors Jan 18 06:23:32 GMT 2007

> Hej
>
> Det finns inget som säger vilken politisk åskådning som sebastean har
> och
> vad han röstade på i valet. Min uppfattning är att han gör som vill
> alla
> borde göra, kollar runt för att sedan bestämma sig. Jag vill tolka HELA
> inlägget att han kollar för att bilda sig en egen uppfattning, det är
> väl
> bra och tillåtet?
>
> Micke

Är du också rasist?
Tycker du att det är "bra och tillåtet" att säga ett bland 40 000
muslimer i mMalmö har många odemokratiska åsikter?
Tycker du att det är "bra och tillåtet" att säga "Jag gillar
Sverigedemokraternas partiprogram".
Tycker du att det är "bra och tillåtet" att säga "det är synd att
många ser Sverige Demokraterna som ett extremparti utan att själva
bildat sig en uppfattning."

Jag vill i alla fall inte att communityn leds av en rasist och hans lilla
Viking-Göring.