Konflikten, viktigt

Johan liquoricetea at gmail.com
Tis Jan 9 14:58:36 GMT 2007

Hej Johan!

Det skulle iof. kunna vara beteendet som det syftas på.

Det har för övrigt aldrig behövts några tillsägningar på denna lista.
Men då listan vuxit och växer kan det vara tid att jag hör med
moderatorerna för listan om de vill ta på sig även denna uppgift. Det
kommer inte ske den närmaste tiden men jag skriver upp det för att tas
tag i senare.

För närvarande får listans medlemmars synpunkter fungera som uppmaningar
(tillsägningar). Några varningar hoppas jag inte ska behöva komma ifråga.

hälsn
//Johan Sebastean