testing

Jan Braunisch x at r6.se
Ons Jan 10 21:07:08 GMT 2007

onsdag 10 januari 2007 21:58 skrev Jan Braunisch:

> Det blev väldigt tyst, du menar inte att avsluta prenumerationen va?
>
> mvh Janne

Ah det kom fram. Jag blev lite rätt att du hade stängt av listan :P

skulle vilja passa på att säga en sak:

Visserligen erkänner jag att jag medvetet provocerar, dock tar jag avstånd
till att *låter* sig bli provocerade.

Annorlunda uttryckt: Provocera människor som trots att de är i en ålder där de
rimligen inte borde låta sig provoceras, men ändå gör det, i hopp om att de
inser att de borde bättra sig.

mvh Janne