Användningsområdet för denna mailinglista

Johan liquoricetea at gmail.com
Tors Nov 30 14:28:43 GMT 2006

Detta blev utgången av den tidigare debatten om listans användning:

"Den här listan är avsedd för _allt_ som har med Ubuntu att göra och är
skrivet på svenska."
/https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-se

/Om önskemål på att denna lista inte ska behandla support finns så bör
möjligheten finnas att dela upp denna lista i två../

/hälsn
//Johan/
/