Användningsområdet för denna mailinglista

Tomas Gustavsson tomplast at gmail.com
Tors Nov 30 14:19:00 GMT 2006

Vilket är det specifika användningsområdet för denna lista? Anledningen
till att jag ställer denna fråga är pga den tidigare frågan som inkom
nyligen och om denna typ av meddelanden på mailinglista borde undvikas.
Jag brinner starkt för att hjälpa och försöker inte stänga ute något men
detta medium är väl inte direkt för support utan för arbetet inom Ubuntu
Sverige?

Vi har forumena och IRC-kanalerna och mycket andra medier för support så
borde inte denna mailinglista försökas hållas "ren"?

Mvh Tomas Gustavsson