stadgar antagna och framtida editering

Johan liquoricetea at gmail.com
Tis Nov 28 10:51:48 GMT 2006

Jo, en interimstyrelse hade kunna jobba med att ta fram stadgarna men
det gjorde vi alla tillsammans under ledning av mig som ledare. För att
registrera föreningen räcker det enligt den information jag har fått
från skatteverket med ordförande i den ordinarie styrelsen, vilket för
tillfället blir jag tills ett fast ordförande har utsetts av medlemsmötet.

//Johan Lundmark (sebastean)