Ubuntu Sverige

Jonas Björk jonas.bjork at gmail.com
Sön May 28 20:09:56 BST 2006

On 5/28/06, No1Viking <no1viking at gmail.com> wrote:
> Gustav!
>
> Jag skriver som en vanlig privatperson, och inte som representant för Ubuntu
> Sverige, oavsett vad du tycker. Jag är inte hela Ubuntu Sverige och jag
> lovar dig att jag hjälper till, på mitt sätt, att nå föreningens mål och
> syften som är att översätta, supporta och sprida Ubuntu.

[klipp]

Oavsett vad DU tycker är du ett ansikte utåt för Linux, spelar ingen
roll vad du själv tycker. När en nybörjare kommer till en ny
webbplats/sändlista/irc-kanalen kommer hon ge forumet ett omdöme. Om
du då är "grov i käften" och användaren uppfattar det som negativt
kommer DITT agerande vara avgörande för hur användaren kommer uppfatta
den organisation som står bakom forumet.

mvh/ jonas björk, www.linuxportalen.se