Ubuntu Sverige

No1Viking no1viking at gmail.com
Sön May 28 19:58:45 BST 2006

Hej igen

Lite politik då och kanske en förklaring på varför det blir på detta sätt på
den här listan. *

*Det som irriterar folk på mailistan är de frågor som är av organisatorisk
art, tex diskussoner om man vad som får finnas på listan eller inte. Om det
däremot kommer vettiga frågor som har med verksamheten att göra, tex direkta
support- eller översättningsfrågor kring ubuntu, anser jag nog att alla är
trevliga och svarar snällt på frågorna.

Alla som vill påverka hur Ubuntu Sverige drivs som organisation är välkomna
till ett eller flera av våra möten via IRC. Nästa möte är den 7 juni kl 19 i
vår kanal, ubuntu-se. För dagordning se http://ubuntu-se.org/Wiki/Dagordning.
Där diskuterar vi VAD som får finnas på maillistan och tar beslut därefter.

Jag tycker att vi är ganska bra!

Michael Hamberg, som sätter streck i debatten kring denna fråga.

**