Ubuntu Sverige

Gustav Nilsson gustav.nilsson at gmail.com
Sön May 28 19:25:54 BST 2006

söndag 28 maj 2006 20:01 skrev Johan:

> Det tycker jag låter bra :) Men snälla skippa det där tänket att vad
> några medlemmar skriver på mailarlistan är något som ubuntu sverige
> måste stå för. Och sen var kanske inte det med trafiktullarna det bästa
> exemplet..
>
> Allt väl menat
>
> Johan2

Angående att föreningen måste stå för allt, nu kommer ett nytt förmodligen
bättre exempel, om du som turist kommer till Sverige och handlar i en ICA
butik där parsonalen är otrevlig, och detta kanske till och med upprepar sig
2 gånger, skulle du väl inte välja en ICA butik även om den fanns på annan
plats med annan personal i igen?

--
Gustav Nilsson
gustav.nilsson at gmail.com