Shipit börjar anlända

Petter Flensburg petter.flensburg at ungvanster.se
Tors Juni 29 19:45:26 BST 2006

Nej, det blev inte något fel på den Live-skiva jag brände, däremot så gick det väldigt väldigt
långsamt att starta Ubuntu från skivan, och eftersom jag har fiberoptiskkabel in i lägenheten så
laddade jag ner Alternateskivan och installerade med den istället.
När jag installerade Dapper från standardskivan så fick jag en chock, jag ville installera direkt,
och inte starta Live först... Eftersom att jag helt enkelt ville installera och bli klar...

Men man kan ju inte få allt här i världen - och nu laddade jag ner alternateskivan, så det e ju
lugnt iaf ;)

Förresten så måste jag säga att Dapper e jävligt snyggt. Jag har kört det sen slutet av februari,
och med tiden så har jag ju ändrat två ton saker. Å nu när jag gjorde en ren installation så såg
jag hur sjukt snyggt det var - i februari så var "grafiken" långtifrån klar.

Å nu jevlar ska jag hem från jobbet :)

Tack för alla svar!