Shipit börjar anlända

Robin Sonefors ozamosi at flukkost.nu
Tors Juni 29 17:19:12 BST 2006

Såvitt jag förstår: nej. Skrivbordsskivan är smockfull som det är
(live-systemet och det installerade delar inte helt och hållet paket).
De har länge pratat om att de inte tänker använda 700MB-skivor, eftersom
dessa är så dyra att trycka upp - nu blev det sånna i alla fall.

Följdaktligen kan installationsprogrammet i princip bara göra en sorts
installation - en helt vanlig installation. Har man krav som skiljer sig
från resten av världens är det bara att ta den alternativa skivan.