Shipit börjar anlända

Johan liquoricetea at gmail.com
Tors Juni 29 16:59:19 BST 2006

Ein Andersson skrev:
> Tänkte bara säga det, De första 10 skivor jag beställt
> dumpa rakt ner i min brevlåda för några minuter sedan.
>
> Lite bättre förpackning denna gång som skivorna inte kan trilla ut ur.
> Samt det är bara en skiva, i stället för två då live-cn'n och
> installations
> cd'n är ihop slagna till samma skiva. (Äntligen kan man börja arbeta
> redan under installationen). För hur skönt är det inte att kunna köra
> msn/jabber, openoffice, spela spel
> m.m. redan innan operatisystemet är installerat.

En skiva är toppen! Har alltid längtat efter installation av os som
ställer alla frågor i början och sen sköter sig själv. Att jag vid min
första dapperinstallation dessutom kunde surfa på internet samtidigt är
ju bara så häftigt..

Beställde mina skivor för nån dag sen och det lär ju ta sin lilla tid.