Ubuntu Breezy Badger-turné

Jan Braunisch x at r6.se
Fre Sep 23 18:05:03 BST 2005

Min skola skulle säkert kunna vara värd för turnén i Finspång. Min skola
heter Curt Nicolin-gymnasiet och har ca 120 elever och drygt 15
anställda. Skolan har en hel del resurser och tycker mycket om att synas
i media. Dessutom brukar ledningen vara öppen för ny saker. Vi använder
inte så mycket öppen källkod, men Firefox och 7-zip är installerat på de
flesta datorerna. Det borde inte vara så svårt att övertyga skolan att
den vill använda så mycket öppen källkod som möjligt. Den du ska
kontakta om du är intresserad är:

Anders Södergren, rektor
 Telefon 0122-246 11
 E-post anders.sodergren at cng.se

Tyvärr brukar han ha alltför mycket att göra, så förvänta dig inte att
han kan uppoffra särskilt mycket tid.

Själv tycker jag att det skulle vara trevligt att delta på något vis,
men jag ogillar starkt att organisera. Att komma med idéer är jag bättre på.

mvh

Jan Braunisch