radioprogram

Martin Ericsson nitram.ericsson at gmail.com
Tis Nov 15 00:04:00 GMT 2005

Hej!
Jag är lite trött på RealPlayer och dess plugin för mozilla men tycker
om att lyssna på svenska webbradion så jag letar efter ett program som
kan spela strömmande realaudio eller windows media och dessutom har ett
trevligt gränssnitt.

Jag testade mplayers mozilla-plugin också och det funkade i och för sig
okej, men ibland krashar mozilla för mig så jag vill helst ha en
fristående spelare.

Använder mplayer i en terminal just nu men det är lite
otillfredställande. Vill åtminstone kunna spara olika kanalar och byta
mellan dem på ett smidigt sätt.

Använder breezy.

Martin