Допомога з укр. сайтом

Eugene V. Kravtsoff ekrava на itu.org.ua
Ср Фев 7 07:17:38 GMT 2007

В сообщении от 7 февраля 2007 Андрій Сосна написал(a):
> Мені прикро бачити, що наши так звані, співвітчизники з таким
> скепсисом, я б навіть сказав більше, з огидою, ставляться до ідеї
> україномовного сайту. Ви, українці, пропонуєте робити на російській
> мові? То чому б вам не користуватися тим, що "де-факто", як ви кажете, вже
> є стандартом для Великоросів і 99 відсотків світу?
скажите мне друг любезный, вы пришли на форум, задали вопрос на украинском языке,
на форуме будет дай бог чтоб 30% профи которые хорошо разбираются в Ubuntu Linux,
но украинского языка они не знают, скажите какова математическая вероятность того,
что они вам помогут?

> Я готовий допомогти з перекладами, нещодавно перейшов на Ubuntu 6,10,
> навички користування невеликі, а взагалі я програміст БД під віндовс
соболезную, не клиент банки случаем пишите ?
которые нормально работают только под Администратором?

--
WBR, Eugene V. Kravtsoff || EK01-UANIC, KRAV-RIPE
JID: ekrava на hell.org.ua, ICQ: 930-128-41