Допомога з укр. сайтом

Андрій Сосна sosna.a на gmail.com
Ср Фев 7 07:01:09 GMT 2007

Мені прикро бачити, що наши так звані, співвітчизники з таким
скепсисом, я б навіть сказав більше, з огидою, ставляться до ідеї
україномовного сайту. Ви, українці, пропонуєте робити на російській
мові? То чому б вам
не користуватися тим, що "де-факто", як ви кажете, вже
є стандартом для Великоросів і 99 відсотків світу?

Я готовий допомогти з перекладами, нещодавно перейшов на Ubuntu 6,10,
навички користування невеликі, а взагалі я програміст БД під віндовс

З повагою до Української спільноти,
Сосна А.В.
---------- аНаАбб‚бƒаПаНаА б‡аАбб‚аИаНаА -----------
HTML п?п?п?п?п?п?п?п?я? п?я?п?п? п?я?п?я?п?п?п?...