Sfaturi in legatura cu un Ubuntu InstallFest

Alexandru Cucu cracknel.org la gmail.com
Joi Feb 3 06:32:14 UTC 2011

Salut!

S-ar putea sa fie o problema cu legatura la internet daca toata lumea va
incepe sa descarce actualizari.

O alta problema, alimentarea cu energie electrica. Ai nevoie de prize
bune si multe.

Pentru instalare vezi sa ai o imagine salvata undeva local pentru ca ai
putea ruga participantii sa o descarce si sa o scrie pe o memorie
portabila cu Unetbootin de exemplu. E mai rapid decat de pe CD si s-ar
putea chiar sa te ajute daca nu ajung discurile.

--
Alexandru Cucu