Sfaturi in legatura cu un Ubuntu InstallFest

Stas Sușcov stas la nerd.ro
Joi Feb 3 09:42:41 UTC 2011

În data de Jo, 03-02-2011 la 08:32 +0200, Alexandru Cucu a scris:
> Salut!
>
> S-ar putea sa fie o problema cu legatura la internet daca toata lumea va
> incepe sa descarce actualizari.
>
> O alta problema, alimentarea cu energie electrica. Ai nevoie de prize
> bune si multe.
>
> Pentru instalare vezi sa ai o imagine salvata undeva local pentru ca ai
> putea ruga participantii sa o descarce si sa o scrie pe o memorie
> portabila cu Unetbootin de exemplu. E mai rapid decat de pe CD si s-ar
> putea chiar sa te ajute daca nu ajung discurile.

Un alt sfat ar fi să povestești direct cu băieții de la RosEdu, sau
poate îți răspund direct Alex/Lucian (ar trebui să fie la CC).
La UPB s-au organizat câteva ediții până acum, având cel mai ok
feedback.

Pe ei îi mai poți găsi pe rosedu la freenode

Oricum baftă!