Ban utilizator AdrianTUT

Marian Vasile marianvasile la upcmail.ro
Dum Ian 24 07:05:03 GMT 2010

de acord cu o săptămùnă plus, dacă se repetă, definitivul. a luat-o de
foarte multe ori pe arătură. dacă nu se conformează, poate să-și
continue tiradele ßn altă parte.

În data de Sb, 23-01-2010 la 13:03 -0800, vladi a scris:

Un ataƟament HTML a fost eliminat