Ban utilizator AdrianTUT

Adi Roiban adi la roiban.ro
Sâm Ian 23 21:30:08 GMT 2010

În data de Sb, 23-01-2010 la 13:03 -0800, vladi a scris:
> Dupa episodul de astazi cu AdrianTUT de
> http://forum.ubuntu.ro/viewtopic.php?pid=56782#p56782 (are mai multe
> postari in acest subiect), ma gandeam sa ii spunem la revedere
> definitiv.
> Nu este prima iesire a lui. Chiar acum 2-3 zile i-am atras atentia
> pentru alt derapaj.
> Nu uitati ce vocal este pe canalul de irc.
> Am zis sa cer opinia celorlalti admini.
> Eu as vrea sa il eliminam din comunitatea. Opinia voastra este...?

Eu zic că o pauză de o săptămână e binevenită... oricum dacă vă gândiți
să scoateți banul, lăsați minum 1 sau 2 zile pentru ca să aibă omul timp
să reflecteze.

I-am lăsat doar ban pe username pentru a putea citi forumul.

Dacă nu ajunge o săptămână, a doua oară facem o lună :) .. și tot așa.

Omul și-a expus punctul de vedere... mai condimentat ce-i drept. Nu
înseamnă ca are dreptate.
Este asemănător cu cazul Fratelo, dacă veți înceta să îi mai dați atâta
importanță, veți vedea că se va calma.

Pe Internet sunt o gramadă de persoane având felurite frustrări, care nu
știu să se comporte în societate sau în comunitățile online sau care au
făcut un lucru voluntar pentru Ubuntu și acum se așteaptă ca toți să îi
respecte.

Spor!

--
Adi Roiban