Putina dragoste pentru planet.ubuntu.ro

Adi Roiban adi la roiban.ro
Joi Sep 10 17:19:44 BST 2009

Salut,

De ceva vreme planet.ubuntu.ro a cam fost abandonat, dar la ultima
intalnire cu Alin, el s-a oferit sa coordoneze feed-urile de pe planet.

Eu zic ca am putea pune pe planet.ubuntu.ro toate post-urile despre
Ubuntu, din blogurile din Romania.

Ca implementare tehnica, fiecare ar trebui sa marcheze post-urile cu
"ubuntu-ro" iar in planet.ubuntu.ro sa fie agregade doar aceste fluxuri
filtrate.

Ce zice?
E ok asa sau sa agregam si posturi despre pisici ?

Am deschis discutia pe lista pentru a aduna putin feedback iar apoi
urmeaza sa punem anunt pe ubuntu.ro si o pagina in care sa detaliem
modalitatea prin care lumea se poate alatura planet.ubuntu.ro