Putina dragoste pentru planet.ubuntu.ro

Alexandru Ioan Eftimie alexeftimie la gmail.com
Joi Sep 10 18:29:03 BST 2009

2009/9/10 Adi Roiban <adi la roiban.ro>:
> Salut,
>
> De ceva vreme planet.ubuntu.ro a cam fost abandonat, dar la ultima
> intalnire cu Alin, el s-a oferit sa coordoneze feed-urile de pe planet.
>
> Eu zic ca am putea pune pe planet.ubuntu.ro toate post-urile despre
> Ubuntu, din blogurile din Romania.
>
> Ca implementare tehnica, fiecare ar trebui sa marcheze post-urile cu
> "ubuntu-ro" iar in planet.ubuntu.ro sa fie agregade doar aceste fluxuri
> filtrate.

Legat de partea tehnica, fisierul de configurare este in bazaarul
echipei ubuntu-ro de pe Launchpad. Ar fi bine sa-l pastram acolo,
versionat.

> Ce zice?
> E ok asa sau sa agregam si posturi despre pisici ?

E foarte ok asa, pentru pisici sunt alte site-uri care deja au
istorie, gen http://icanhascheezburger.com/ .

> Am deschis discutia pe lista pentru a aduna putin feedback iar apoi
> urmeaza sa punem anunt pe ubuntu.ro si o pagina in care sa detaliem
> modalitatea prin care lumea se poate alatura planet.ubuntu.ro

Putem incepe prin a promova deschiderea planet-u-ro, printr-un mesaj
pe forum.ubuntu.ro si pe alte canale, gen GSL. Astfel, cei care
bloguiesc howto-uri de ubuntu in Romana si-ar putea anunta intentia de
a fi agregati. E mai simplu asa, decat sa-i cautam noi, sau Alin.

--
Alex Eftimie