OpenOffice, Jaunty si cedilla

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu la ubuntu.ro
Dum Mai 24 17:11:27 BST 2009

2009/5/24 Alin Claudiu Radut <alin.claudiu.radut la gmail.com>:
> Ce pot sa-i fac sa recunoasca cuvintele corect? Am instalat eu pachetul
> gresit?

Din diverse motive, myspell-ro nu e actualizat.

Momentan instalează extensia de oo de aici:
http://extensions.services.openoffice.org/project/dictionaries-ro

Am început săptămâna trecută o discuție în OO.org și dacă lucrurile
decurg cum trebuie, dicționarul din OO va veni cu suport de diacritice
corecte. La cum sunt puse chestiile în Ubuntu asta va însemna că vom
putea folosi acel dicționar în toate aplicațiile care folosesc
dicționarele standard (gedit, firefox, etc.)

--
 .
..: Lucian