OpenOffice, Jaunty si cedilla

Alin Claudiu Radut alin.claudiu.radut la gmail.com
Dum Mai 24 17:01:38 BST 2009

Se pare ca trebuia sa rezolv problema "the OpenOffice way" si nu "the Ubuntu
way". Trebuie instalat in OpenOffice dictionarul acesta:
http://extensions.services.openoffice.org/project/dictionaries-ro

Sper ca ajuta si pe altii.
Alin

Un ataƟament HTML a fost eliminat