Realizare Ubuntu Romania Remix - RC

Tibenschi Flaviu flaviuvacanta la yahoo.com
Mie Mai 13 15:52:04 BST 2009

Va rog,

Ma ajuta si pe mine cineva sa ma conectez cu kiwi la net, cu un IP permanent?

Am cautat pe net de am innebunit si tot nu am reusit. Am urmat intocmai instructiunile de acolo.

________________________________
From: Adi Roiban <adi la roiban.ro>
To: ubuntu-ro la lists.ubuntu.com
Sent: Friday, May 8, 2009 11:57:51 PM
Subject: Re: Realizare Ubuntu Romania Remix - RC

ÃŽn data de Lu, 04-05-2009 la 22:54 +0300, Lucian Adrian Grijincu a
scris:
Și mi-e mi-a luat o zi să îl pun :(

> http://swarm.cs.pub.ro/~lucian/ubuntu/ubuntu-9.04-desktop-i386-ro.iso
>

> lucian la swarm:$ md5sum ubuntu-9.04-desktop-i386-ro.iso
> 01146481d6ec796c531970f5055fb398  ubuntu-9.04-desktop-i386-ro.iso
Lucian , mersi pentru upload. MD5-ul e ok.

No, eu zic să îi dăm drumul.

Dacă puteți, rugămintea mea ar fi să copiați acest fișier și pe alte
server pentru Mirror.

Eu zic că anunțul de lansare e ok, bannerul e ok, pagina de prezentare e
ok, pagina de descriere e ok.

Mai trebuie făcută o pagină pentru download... acum duce la versiunea în
limba engleză... ar fi fain să o localizăm și pe aceasta.

Ubuntu Romania Remix NU este o distribuție nouă. Dacă cineva vrea să
ajute la suportul Ubuntu pentru România este încurajat să lucreze
upstream în Ubuntu sau în KiwiLinux.